ZVANI MUMS!

25447101

28640855

Darba dienās: 8:00-20:00

S: 10:00-16:00 Sv: slēgts

Garantija

Visām precēm, kuras SIA EKOSHOP iegādājas patērētājs, tiek nodrošināta vismaz 2 gadu garantija, ja ražotājs nav noteicis garāku garantijas termiņu. Pretenzijas par SIA EKOSHOP iegādāto preču neatbilstību līguma noteikumiem tiek pieņemtas 2 gadu laikā no pirkuma datuma vai ražotāja noteiktā garantijas termiņā. Pretenziju pieteikšanas termiņš attiecas tikai uz pašu preci, bet ne uz tās izejmateriāliem, piem., datoru, mobilo telefonu akumulatoru baterijām, printera toneriem u.c. izejmateriāliem, kas pakļauti sadilumam.

SIA EKOSHOP komplektētajiem personālajiem datoriem garantijas remontu veic tikai uzņēmuma servisa centrā, kas atrodas Rīgā, Krišjāņa Barona ielā 125. Katram datoram līdzi tiek piešķirts garantijas talons, kurā norādīts individuāls garantijas termiņš katrai detaļai. Pirms datortehnikas nogādāšanas servisa centrā, atcerieties veikt datortehnikas tīrīšanu no putekļiem. Ja tehnikas īpašnieks to nav veicis, tad SIA EKOSHOP tehniķi to veic atbilstoši SIA EKOSHOP noteiktajam servisa pakalpojumu cenrādim pirms tehnikas tālākās apskates. Neaizmirstiet veikt datu rezerves kopiju izveidošanu, kas pasargās no to zaudēšanas, gadījumos, ja testēšanas nolūkos būs nepieciešama cietā diska dzēšana.

Pārējās SIA EKOSHOP iegādātās preces, kurām Jūs konstatējiet neatbilstību, lūdzam tās kopā ar pirkumu un garantiju apliecinošiem dokumentiem, nogādāt SIA EKOSHOP servisa centrā - Rīgā, Krišjāņa Barona ielā 125, vai arī uz ražotāja oficiālajā servisa centrā. Lai ietaupītu savu laiku un paātrinātu procesu, daudz izdevīgāk ir preci ar ražotāja defektu vest uzreiz uz ražotāja noteiktajiem servisa centriem.

Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja patērētājs var uzrādīt

  • Pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme vai kvīts)
  • Ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā)

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja

  • Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi vai pats esiet mēģinājis novērst bojājumu
  • Bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce)
  • Bojājums radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem
  • Esiet izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas izraisījis šīs prece bojājumus
  • Bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstības ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums)
  • Neveiksiet regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama)
  • Izmantosiet preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem)

Pirms preces nodošanas remontā parūpējieties par savu datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinieties ar datu rezerves kopijām pirms iekārtas nodošanas servisā!

Ražotāju servisa centru adreses un kontakti

SIA EKOSHOP servisa centra kontakti

Krišjāņa Barona ielā 125, Rīga, LV-1012

Tālr.: +371 29295036

E-mail: serviss@m79.lv